Memba When (Remember When) - Jamaican Joke
I got this one from Bro T via WhatsApp yesterday and I couldn't wait to share it with you. Love it!
It is especially true to those who were born before the mid 1980s. Really fun memories though!
By the way, #19 and #28 are my favourite! lol.
Be sure to tell us which one is your favourite memory in the comments below.
THE GOOD OLE JAMAICAN DAYS
MEMBA WHEN (Remember When?)
- Memba when you do all you homework at school so dat as yuh reach home you ramp so til you hear smadddy shout out...
"yuh madda a ccooooommme!" and yuh dash inna yuh house and change yuh school uniform as yuh would surely get a beaten fi inna yuh uniform at 6pm.
- Memba when yuh go school 7 days a week fi keep yuh outa trouble. Mon - Friday regular school and private lesson, saturday class, and sunday school at church which is a half day affair.
- Memba if yuh 'kin poopah lick' and bu'st out you pants, yuh get a beaten
- Memba 10 cent bulla and jackass corn
- Memba when you turn on the tv at 4pm and wait till JBC sign on at 5pm, stand at attention sing the national anthem, and den sit back and watch some cartoon. And dont figet di Big Bwoy story whey you did haffi hide and tell
- Memba when yu a come fram school and stop fi pick cherry off Mass John cherry tree and dawg run yu dung
- Memba when yu madda sen yu fi tek the clothes fram affa di line but yu wait til night den yu fraid fi go by yuself
- Memba when yu fraid fi go a shop by yuself a night because Miss Matty jus' dead and yu tink yu might si har duppy
- Memba when yu and yu fren dem decide seh unu a go run a boat, the biggest cart wheel dumplin yu eva si!
- Memba when coming fram school ina di rain and yu tek off yu shoes and walk barefoot all the way home a race board horse inna di gutter water
- Memba when dem use fi gi weh free milk powder and bulga rice a school, an' yu play milk powder war all the way home
- Memba when dem good rice and peas and chicken Sunday dinna with a nice refreshing glass ah carrot juice
- Memba when yu 'ave roast breadfruit and ackee and salt fish breakfast jus' barely a day afta yu Saturday Peas soup wid cho-cho, turnip, carrot an' punkin
- Memba when teacha beat yu because yu neva do yu homework
- Memba marning time when yu reach a school jus in time fi devotion and yu betta mek sure yu ave yu hym book and yu bible, yu pleat dem betta in order and yu khaki well starch
- Memba dem good ole starch uniform ( coudda stan up by demself ) and yu nice shine brown or black shoes
- Memba when yu madda use fi seh "Go pick a switch mek a beat yu"
- Memba Christmas time when everybody a mek a suit fi gran market night, mama stay up a bake cake, draw sorrell, cook curry goat, don't figet the case a D&G soda and red stripe beer weh unda the bed
- Memba when a ginnep seed fly dung yu throat and smaddy 'ave fi lick yu back fi mek it fly back up
- Memba when yu swallow chewing gum & dem seh yu ago ded cause it ago tie up yu tripe Memba a come fram school and stap fi get the last piece a Miss Brown toeto and a sky juice
- Memba dem seh nuh buy nuh sky juice fram Mr. Tom because 'im ave sore foot
- Memba when dem seh nuh buy bun & cheeze from juicie cause him use di knife cut & clean him toenail
- Memba saving part a lunch money fi buy ice cream fram creamy weh come pan Sunday
- Memba a fling stone fi lick dung ginnep and the stone bus yu bredda head
- Memba the peanut man ... the jackfruit lady ... the orange man ... the sarda-pan man
- Memba a play marble wid yu bredren dem
- Memba a go a bush wid yu fadda
- Memba a go undaneat the cellar fi the fowl egg (yes I do)
- Memba a jump rope wid yu fren dem
... One two Beeny
... lick im mek im feel eh,
mek im know yu mean eh,
yu mean eh, yu mean eh
- Memba playing "Miss Mary Mack Mack Mack, All Dressed In Black Black Black"
- Memba a kick foot ball wid yu fren dem roun' a ball grong
- Memba when Cristmus come and we watch JohnCunu jump up and down and we get fraid?
- Memba yu madda sen yu go a shop and yu sing the list all the way deh ... "one pint milk, one bread, 1 lb a flour. But when yu reach deh, yu tell the shop keeper yu want "1 pint of bread, 1 lb of milk & a flour
- Memba when yu last yu madda money and yu fraid fi go back home because she might beat yu
- Memba settin up the roosta dem fi fight
- Memba all dem good duppy story, and nancy story wi 'ear growing up
- Memba how yu use to fraid fi walk a night cause yu tink sey black-heart-man woulda tek yu weh
- Memba when bokkle cut yu foot bottam dung a gully
- Memba when yu use to stone Missa Smith mango tree dem, and we use to tink seh him have gun
- Memba when yu left all day and go a rivva an go cook and when yu come come yu get a beaten
- Memba when yu unifarm get dirty Monday marning, and Yu madda beat yu ina di evening
If you 'memba' all the above... THEN YOU REALLY OLD :-)
See also: Jamaican ring games
Recommended For You ...
And, Before You Go!
Here (below) are some sweet deals on matching products at Amazon that you might have otherwise missed.
Amazon.com, by the way, is the internet's most reputable retailer and usually showcases only the best products that are related to your search. Be sure to check them out.
Note: If link does not show, please click here to be redirected to our page at Amazon.com.
Great Articles You Might Have Missed
Please help me get the message out by sharing this article with your friends on social media (links below). Thnx ;-)
Also connect with My-Island-Jamaica.com on Social Media:
Facebook | Twitter | Instagram | Youtube
P.S. Didn't find exactly what you were looking for? Still need help?
Click Here to try our dependable and effective Site Search tool. It works!
Or, simply click here and here, to browse my library of over 500 questions and answers! Chances are someone already asked (and got an answer to) your question.
Top Of Page
About The Author
A patriotic Jamaican who adores his culture, Wellesley has been using this medium to share what he calls 'the uniqueness of Jamaica with the world' - since April 2007.
To date, he serves over 8,300 unique readers / viewers per day.
His efforts have earned him featured positions in local publications, including the Jamaica Gleaner's Hospitality Jamaica, Carlong Publishers, as well as recognition from numerous prestigious international agencies and universities.
He invites you to join his friends list and stay updated on all the latest. You are also invited to join his exclusive patron community.